Post by nestdustparcouves on Feb 9, 2022 4:59:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rocket Car Ball ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rocket Car Ball IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige gouden hack ▞▞▞
▞▞▞ Rocket Car Ball 2022 version ▞▞▞
Wat er niet online is en dit spel niet krijgt Rocket League is GRATIS TE SPELEN Nu dus niet als je een pc of een console hebt Als je wifi hebt
Spel is goed .. Maar controle is klote, er is geen manier waarop je soepele controle kunt beheren
Dit spel is zo goed. Maar slechts één probleem (geef een hogere Revolution-ervaring en afbeelding). Werk dit spel zo snel mogelijk bij
In vergelijking met de grootte zeer goed spel. Bediening is ook goed. Verbeter alleen de graphics, dan is het perfect.
Leuk spel maar moet grafisch beslag
Deze game is erg goed, maar maak het online het beste en maak een updateversie
Geweldige game, maar ik hou niet van het concept van het vernietigen van de auto's, het moet op voetbal zijn gericht dan op gevechten zoals echte RL
Mars is een meer verontrustend element dan de vijanden op het moment van het geven van doelen.
De reden waarom ik het twee sterren heb gegeven, want als ik zoveel moorden krijg, zegt het goddelijk
Rocket Car Ball Sportovní dhvl
Verschrikkelijk, er is alleen een verhaalmodus die leuk is niets anders zoals ik speel het nu niet eens speel het nooit meer!!!
De games zijn echt goed, maar turbo league is beter omdat het dichter bij de rocket league-game ligt, maar ga verder met het goede werk
deze game heeft erg moeilijke besturing. de graphics zijn zo slecht dat hij dit gewoon doet je moet alles verminderen je moet alles maken het is gewoon dat het heel erg heel erg moeilijk is om je auto te besturen en je gaat alleen naar de bond als je gaat vooruit en je moet een manier hebben om
Lol spel. Niet de moeite waard, niet downloaden.
Ik geef het 5 sterren. Ik mis alleen springfuncties. Ik wil graag een update voor het toevoegen van springen. Voor de rest is dit spel GEWELDIG!
Super dit spel
Beetje leuk, betere balcontrole zou leuk zijn. Makkelijker om gewoon iedereen op te blazen.
Wat een afzetterij, het lijkt erop dat de auto zich in een huis van 9999999999 jaar oud bevindt en ik kan de camera-instellingen niet wijzigen en de boost is slechts 1p-kwaliteit als ik je kan laten zien hoe de echte Rocket League eruitziet alsof het zo veel anders is, ik zal gaan spelen de echte raketcompetitie
Rocket Car Ball Sportovní dhvl
Soms gedragen je teamgenoten zich niet alsof ze in je team zitten omdat ze je doelpalen zullen scoren
Vv
3D 비행 시뮬레이터 (Flight Pilot) 롤플레잉 tqsz
De game is goed, maar ik heb slechts 2 sterren gegeven vanwege de besturing. Grafisch is veel beter dan je denkt. enige probleem is die controle
Deze game is geweldig, maar... Ik heb de game per ongeluk verwijderd en nu kan ik niet meer terug naar mijn oude account, dus kun je een inlog- en inlogoptie toevoegen en kun je me alsjeblieft terugzetten naar mijn oude account mijn teamgenoten waren 1 Mars 2 Martin Mars : blauw, klein en hij had de eerste hoed. Martin: blauw, groot en eerste hoed Mijn naam was magnetron en ik was een starter, maar ik had de elektrische raket en schild power-up En mijn clan was blauw en een Wight-man, dus voeg alsjeblieft een login toe en meld je aan en.
Beste dingen: 1. Gameplay 2. Graphics (niet slecht) 3. Auto's Slechte dingen: 1. Besturing (het werkt niet meer tijdens het spel) 2. Alleen geselecteerde kaarten. 3. Vermogen van auto's
Het is een heel goed spel
Dit is het beste spel. De auto's zijn erg cool, maar de kantrol is erg slecht, maar de game is altijd leuk. Ik vind dit spel leuk.
Ik hou van games en films in mijn eigen huis en het werkt op een heel andere manier
Deze game is zo cool als je rijdt om de bal te raken, het is niet gemakkelijk om de bal te raken, ik probeer het, maar ik kan hem ver raken
super spel!!!!!!!
Niet erg goed, het is letterlijk zoals Rocket League en maak er een multiplayer van in plaats van alleen bots zoals slaven en maak het lichter en maak echt coole skins en met nieuwe kaarten en maak het niet zo veel als Rocket League.
de graficks is niet hood
Leuk spel, maar voeg de chat in het spel toe en maak de bal een beetje glad en baki sab ok hai ok
deze game is zoooo rotzooi als ik geen brandstof meer heb dat is hoe het andere team wint en de wapens r te krachtig en degene die ervoor zorgt dat elk lichaam bijna terugvliegt en dat is hoe we blijven verliezen repareer dit afvalspel
Beste gespeelde game, goede graphics en leuk als je in het begin gratis en verveeld bent, vind je het misschien niet leuk, maar al snel komt het in je systeem, had er geen spijt van nadat je het had gedownload zoals andere games
Niet leuk cool maar saai!
Een geweldig spel ... wens voor een multiplayer-advertenties op het spel
Het is een leuk en cool spel. Maar dingen ontgrendelen is zo eenvoudig en de gevechten zijn helemaal niet moeilijk, dus verbeter dit alsjeblieft. Als je dat doet, geef ik het misschien een 5